وبلاگ رسمی استاد کرمیان

مدرس مهارت های ارتباطی و ثروت آفرینی

وبلاگ رسمی استاد کرمیان

مدرس مهارت های ارتباطی و ثروت آفرینی

بایگانی

رابطه باورها و پول

چهارشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۸، ۱۰:۱۴ ق.ظ

رابطه باورها و پول دار شدن

من عاشق پول هستم :

خیلی ها خجالت میکشن یا دوست ندارن این جمله رو بگن

چون فکر میکنن اونارو آدمای حریص و طمعکار و مال دوست و بدور از خدا و پیغمبر معرفی میکنه.

در حالی که اینطور نیست ما باورهای محدود کننده داریم.

پول و فراوانی برای همه هست ،این فکر ماست که محدوده و ما محدود فکر میکنیم .

ما روی مدار ثروت قرار نداریم ما فکر میکنیم پول کمه و متعلق به عده ایی افراد خاصه در حالیکه اصلا اینطور نیست

ما باید اول باورهامون رو اصلاح کنیم و اول از هر چیز بپذیریم که پول یک باوره

و با اصلاح باورهای غلط در مورد پول و افراد پولدار

خودمون رو روی مدار ثروت قرار بدیم تا ثروت و پول به سمت ما جاری بشه .

وقتی باور من و عقیده من این باشه که افراد پولدار افراد خسیس ،طمعکار و دزدن

وقتی باور من این باشه که پول کثیفه ،پول چرک دسته ،پول مارو از خدا دور میکنه

و هزاران باور غلط دیگه که توسط خانواده ،جامعه و مدرسه به خورد ما داده شده

و در ذهن و ناخودآگاه ما شکل گرفته ،هیچوقت من پولدار نمیشم ،هیچوقت در ردیف ثروتمندان قرار نمیگیرم

حتی اگر شب و روز تلاش فیزیکی انجام بدم ،چرا چون ناخودآگاه من که بسیار قویتر از ذهن خودآگاهه منه مانع من میشه

خیلی وقتا تا یک قدمی پول هم میرسم اما خودم مانع رسیدنش میشم .

یا اینکه پولدار میشم اما اونو در کمترین زمان ممکن از دست میدم .


خوب چاره چیه آیا راهکاری داره ؟

من که خودم در ایجاد این باورها نقش نداشتم حالا چکار کنم ؟

آیا قابل تغییره یا نه من باید تا آخر عمر باهاشون زندگی کنم؟

خوشبختانه تغییر و اصلاح باورها کاری شدنی و امکان پذیره

و شما میتونید ضمیر ناخوداگاهتون رو مجددا برنامه ریزی کنید .


قدم اول برای پولدار شدن اینه که دفتری تهیه کنید

تمام افکار منفی که راجب به پول و افراد پولدار تو سرتون دارید پیداشون کنید و بیارید رو کاغذ افکار و باور منفی

مثل:


پول کثیفه ،پول مثل چرک کف دسته ،پول علف خرس که نیست ،از کجا بیارم،

پول پارو نمیکنم ،پول خواهر و برادر رو از هم جدا میکنه ،پول همه چیز نیست،

پول مال ما نیست ،پول مال خوشبختاس،مال آقا زاده هاس،

من همیشه هشتم گرو نهمه،می خواییم چکار ؟و جملاتی از این قبیل


یا اینکه باورهای منفی در مورد افراد پولدار تو ذهنمون

بواسطه رسانه ها ،فیلمها و سریالها ی تلویزیونی در ذهنمون شکل گرفته اند.


مثل :

اینکه باورمون اینه که افراد پولدار همشون دزدن ،پولدارها خسیس ان ،حریصن ،پولدارها فقط به فکر خودشونن ،خدا نشناسن ،پولدارها انسانهای بی دین ان ، پولدارها بچه هاشون خوب نیستن ،معتادن،لاقیدن ،پولدارها حق مردم رو خوردن و باورهایی شبیه اینها

باید همه باورهای منفی خودتون رو پیدا کنید بشناسید و تبدیل کنید به باور مثبت و نقطه مقابل اون

باید به جای حسادت و دوری کردن از افراد پولدار با اونها دوست باشید

و خیر و خوبی بیشتری براشون بخواید، تا ذهن شما کم کم مقاومتش از بین بره و گارد نداشته باشه .


آروم آروم که دارید روی خودتون و باورهاتون کار می کنید تغییرات کوچیک کوچیک در زندگیتون ظاهر میشه ،فرصتهارو می بینید

حس بهتری نسبت به خودتون پیدا میکنید ،افراد و ایده های خاصی راجب به پول در آوردن و کار آفرینی به ذهنتون میاد .

اتفاق خوشایندی ست و باید از افراد منفی ،غرغرو و بدبین دوری کنید،

از اخبار و دیدن فیلمهای آبکی که فقط باور منفی میسازه دوری کنید،

زندگی افراد موفق و ثروتمندان رو مطالعه کنید ،مثل اونها لباس بپوشید مثل اونها فکر کنید ،خیر خواه و مثبت اندیش باشید

خودتون رو لایق بهترینها بدانید و دور و بر خودتون رو پر کنید از آدمهای موفق ،شاد و ثروتمند.

باور کنید که بعد از سه تا شش ماه شاهد معجزه خواهید شد و می بینید که زندگیتون خیلی تغییر مثبت کرده و انسان آرومتر ،شادتر و خوشحالتر ی نسبت به قبل شده ایی .


با ثروتمندان نشست و برخاست کنید

باهاشون مصاحبه کنید و از نزدیک حرفها و ایده ها و رمز موفقیت هاشونو بپرسید،

اونوقت خواهید دید که بیشتر اونها انسانهای شریف و خیر خواه و مثبتی هستن و کارهای خیر و مثبتی انجام داده اند و ما در موردشون اشتباه فکر میکردیم .

این کارها و اقدامات کمی صبر و حوصله میخواد کمی زمان لازم داره تا ما اون باورهای قدیمی منفی رو که مثل سیمان به ذهنمون چسبیده بکنیم و تغییرشون بدیم ،اما نتایج پر بار و با ارزشی داره به زحمتش می ارزه

باید شما ابتدا از لحاظ شخصیتی تبدیل بشید به اون انسان پولدار و ثروتمند و شریف ، بعد صاحب پول خواهید شد .

باید روی خودتون کار کنید ،باید مطالعه کنید ،باید با افراد پولدار مثبت و شریف دوست باشید و اونهارو دوست داشته باشید تا جزو اونها قرار بگیرید.

باید باور کنید که پول خوبه و در میان انسانهای پولدار هم مثل انسانهای فقیر هم خوب هست هم بد و این ربطی به پول نداره همونطور که در میان انسانهای فقیر خوب و بد وجود داره .


با پول شما میتونید ارزش تولید کنید اگر خودتون انسان ارزشمندی باشید

با پول میتونید دنیا رو جای بهتری واسه زندگی کردن کنید اگر مرام شما این باشه .

اگر شما انسان درستکار و با اخلاق و صادق و شریف باشید مطمئن باشید پولدارم بشید باز شریفتر و بهتر خواهید شد

و کارهای خیر و عام المنفعه انجام خواهید داد

و اگر خدای نکرده انسان کلاه بردار ،دزد و جانی باشید پول شما رو جانی تر و خلافکار تر خواهد کرد .


پس در اصل،شخصیت و منش شما ربطی به پول نداره

ولی ما در سریالهای تلویزیونی همیشه این پیام رو و این برداشت رو میکنیم که پولدارها دزدن ،قاچاقچی موادن و …

و در اکثر سریالها ثروتمندان و زندگی اونهارو به شکل منفی نمایش میدن .چرا ؟

چون برنامه ریزی شده اس و نه تنها در کشور ما بلکه در اکثر کشورهای دنیا همینگونه بوده و هست

چون عده ایی میخوان فقط قدرت در دست اونها باشه و عمدا ذهن مردم رو برای فقر و ساده زیستی و قناعت برنامه ریزی میکنن .


خلاصه اینکه شما بی دلیل در حال خوندن این مطلب نیستید

حتما از خدا خواستید که کمکت کنه و راه پول در آوردن و ثروتمند شدن رو بهت نشون بده


این راهشه اول خودت رو لایق بدون دوم باور کن که دنیا دنیای فراوانی و وفور نعمته،

و برای همه هست اما ما فکرمون محدوده و ظرف ما کوچیکه

مثل اینه که شما می خواید برید کنار دریا آب بیارید

چه ظرفی با خودتون میبرید ؟صافی؟سطل ؟تشت؟تانکر ؟استخر؟یا نه اصلا میرید تو خود دریا.

ظرفت چیه ؟ظرفت هر چی بزرگتر باشه آب بیشتری میتونی با خودت بیاری .

ظرف ما همون باورهای فکری ماست ،دریا باش و بزرگ فکر کن چون تو لایق بهترینهایی 👌👌👌


من عاشق پولم،پول عالیه ،با پول میتونم ارزش بسازم ،با پول میتونم کمک کنم

و کارهای خیر بیشتری انجام بدم ،من لایق پولدار شدنم ، کائنات سخاوتمند من نخواستم وگرنه بهم می بخشید

من افراد پولدار و ثروتمند رو دوست دارم و می خوام جزو اونها باشم


مجموعه قدرتمند انسان VIP


منبع : سایت رسمی استاد کرمیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی